خرید آموزش سئو-آموزش بالابردن رتبه سایت-SEO Training
نوشته شده توسط : mohammad

آموزش سئو-آموزش بالابردن رتبه سایت-SEO Training


خرید آموزش سئو-آموزش بالابردن رتبه سایت-SEO Training


دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

آموزش سئو-آموزش بالابردن رتبه سایت-SEO Training

این مجموعه آموزشی شامل : 9 فصل تعداد درس : 36 درس نوع و تعداد : 2 عدد DVD

مدت زمان آموزش : 4.30 آموزش هدیه ویژه همراه این محصول : آموزش جامع HTML

altزمانی که شما در یک موتور جستجو به دنبال یک موضوع خاص می گردید حتما متوجه این موضوع شده اید که برخی از وب سایت ها دارای رتبه های بالاتری می باشند و در صفحات اولیه نمایش داده می شوند و این یعنی تولید کردن صفحات وب برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. بهینه سازی سایت اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند.

سئو SEO چیست؟ معنای لغوی سئو SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی موتور جستجو می باشد.سئو SEO یعنی تولید کردن صفحات وب که برای موتورهای جستجو جالب و فریبنده هستند. بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. اهمیت این موضوع از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده می کنند.به عنوان مثال در گوگل و یاهو، اکثر مردم فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسأله الزامی است که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد.علم بهینه سازی موتور جستجو در مورد روشهای فنی مانند عنوان صفحه مناسب، تگ ها و متا تگ ها، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی و توضیحات مناسب سایت و کلاً محتوایی که موتورهای جستجو دوست دارند، مطالعه می کند. موتورهای جستجو صفحات وب را به وسیله نرم افزار خزندگی (عنکبوت) پیدا و فهرست بندی می کنند. از بد روزگارتمام نرم افزارهای خزندگی یک جور کار نمی کنند. برای مثال اگر صفحه وب شما در یکی از موتورهای جستجو امتیاز بالایی داشته باشد، ممکن است در دیگر موتورها این چنین نباشد. یکی از کارهایی که متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو انجام می دهند، پیگیری تمام تغییرات عملکرد داخل موتورهای جستجو است. بنابراین آنها میتوانند صفحات وب را بر طبق این تغییرات بهینه سازی کنند.

هنگامی که شما یک طراح برای طراحی سایت تجاریتان انتخاب می کنید، شما باید از این طراح درباره بهینه سازی موتورهای جستجو سوال کنید و باید از او بخواهید بر طبق اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو ساخت صفحات وب سایت شما را شروع کند. در صورتی که این کار طولانی تر از طراحی هایی که شما بیش از این داشته اید، نیست. این کار خیلی آسان تر و معقول تر است که شما در همان بار اول که سایت تان بر روی وب قرار می گیرد، شامل بهینه سازی برای موتورهای جستجو شود.

اهمیت سئو SEO در چیست ؟چرا بهتر کردن سایت برای موتورهای جستجو مفید می باشد موارد زیر برخی از دلایل این موضوع می باشند:برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند. ۸۷ در صد تمام بینندگان شما از یک صفحه یک وضعیت دارند. ۹۱ در صد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند. ۷۳ در صد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز می شود. ۵.۳ بیلیون از وب سایت با هم بر سر رقابت پول هستند، اما واقعیت این این است که فقط کسرهای از یک درصد به صفحه اول می رسند!!!

سئو SEO مورد نیاز چه کسانی است ؟ هر وب سایت تجاری،بازرگانی و فروشگاهی باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کند. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی می باشد،مطالعات نشان داده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجوی پیدا کرده اند. اگر شرکت شما نظر به ساخت یک وب سایت جدید و یا به روز کردن وب سایت قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو SEO را در الویت قرار دهید. به خاطر داشته باشید که سئو SEO شما را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.

امروزه دیگر نمی‌توان مانند گذشته ازنرم افزارهای خودکارسئو SEO برای بالا بردن رتبه سایت استفاده نمود. بلکه باید از روش‌های جدیدی بهره برد تا بتوان به رتبه‌های بالاتر سایت دسترسی پیدا کرد.

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی بسیار زیبا ومنحنصر به فرد است .

همراه این محصول دریافت کنید.

محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید.

فروشنده: پارس دکان

قیمت: 5,400 تومان

درصد :10

خرید آموزش سئو-آموزش بالابردن رتبه سایت-SEO Training

خرید تست IQ
خرید KINGSTON DT MINI C10 8GB





:: برچسب‌ها: خرید , آموزش , و-آموزش , بالابردن , رتبه , سایت-SEO , Training ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: